Thursday 19 July 2012

Ramadhan + Exam ! OMG

Tut Tut Tut ! Pejam Celik Pejam Celik daa nak masuk bulan Ramadhan daa. Rasa tak sabar pon ada. COP ! jangan salah faham, maksud aku tak sabar nak raya. HikHokk ! Biasa lhaa kan, budak-2. Erk ? Pape je lhaa. Oh tidakk ! Exam pown daa nak datang jugak niey. Takut nya. 28/07 daa stat exam Trial untuk budax-2 form 3. Jeng-3. Aku harap dapat buat yang terbaik lhaa untuk Trial niey. Dup Dap Dup Dap ! Asyik bedebar je Hari-2. n tak lupa jugax kepada member-2 aku. Aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Yang Mulia ini. Aku jugak nak mintak maaf kat korang semua sepanjang aku berkawan dengan korang. Aku tahu aku niey ada sikit sikap Kenakalan, Kebudak-budakkan, or pape je lhaa yang sewaktu dengan nya. k lhaa. bhai ~

ThanksReadiing . Like Ookayy;)

No comments:

Post a Comment