Tuesday 2 October 2012

Sad Again ! :(

for you, Ahamd Faizwan . thanks for make me sad, make me smile, make me hurt, make me feel like a crazy girl. thanks sebab ajar erti sabar menunggu awak. sabar untuk hadapi apa yang akan berlaku. dan sekarang telah berlaku. and like seriously, saya tak menyangka relationship of us jadi sebegini. saya text awak, awak tak reply. saya anggap kita tak clash lagi, tapi awak bagitahu kawan kawan, that we are end. takde jodoh, bak kata awak. bila saya tanya awak nak clash ke, awak kata tak nak sakitkan hati saya. and now, hati saya tak sakit ke wak? hati saya sihat walafiat ke? luka rabak yang teramat tahu ? sekarang kalau nak dapat text awak tu impossible gila la. kalau dulu, reply jugak walaupun tak berapa nak ikhlas. tapi takpelah, now i can accept even it is hurt gila :') takpe takpe, i'll find someone like you. tapi accept pun bukan betul betul accept. someone told to me, takpela. seminggu dua je sedih tahan ni semua. nanti okaylah. dah 1 bulan lebih saya tahan semua ni. dan sekarang masih boleh bertahan. takpe la. and again, Khalishan Athirah, ajar diri supaya tak terlalu berharap kepada someone. and tolonglah berhenti berharap kepada orang tidak mungkin sama sekali akn menjadi milik awak lagiT_T try please try. Tyrah, please remember this, someone will come to your life and give you the happiness like before or maybe lagi lebih daripada before. yang boleh share the joy with laugh and smile. share the tears together. you will get the best than before. the best than what he gives to you.you will get your true love that can bring you to the jannah. insyaAllah. Amin :)

ThanksReadiing . Like Ookayy;)

No comments:

Post a Comment