Thursday 14 June 2012

Tersangad Panas !

PANAS PANAS PANAS ! Huh, nak tao kenapa ? cam niey, smlm aku ada lha upload pic aku at Fb. Ps2, ada lhaa soam toe Jlez dengan pic aku toe. Nakk tao dye komen ape ? Dye komen cam niey "koya la demo po jubo". >>SHITT<<. Law kaw tha suke pic aku pown, dukk diam-2 lhaa bodoh ! Kaw ingat kaw toe perfect sangat ke hah ? Perasan lhaa. Daa lha dlm Fb dye toe, tak de pic sndiry. Nampak sangad kaw toe pengecut. Kan Kan ? Tak padan dengan perempuan, mulut lazer tahap gaban lhaa dikata kan. Malu lhaa sikid sis ! mana kaw letak malu kaw toe hah ? Akibat tangan kaw yang gatal nal komen pelik-2 at pic aku. Tak pasal-2 daa kena block. Padan Muka ! Hoi sis, suka hati aku lhaa nk mcux pic ape-2 pown at Fb aku, yang kaw nak sibuk toe ape sal ? Aku ad kacau kaw ke hah ? Tak de kan. So, Jangan lhaa jadi BUSY BODY nak sibuk hal aku Okehh ! K lhaa ~ Babai Aku Tahu Aku Takk Secantikk Korang Semua ! :)
ThanksReadiing . Like Ookayy;)

No comments:

Post a Comment